80294
Książka
W koszyku
Małgorzata Bogunia-Borowska jest socjologiem, doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci–media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. Autorzy podejmują trud analizy współczesnych praktyk kulturowych dotyczących wzorów konsumpcji nowych mediów i reklamy. Wskazują na rolę mediów w procesie socjalizacji, opisują, choć nie zawsze bezpośrednio, sposoby infantylizacji dorosłych i adolescencji dzieci. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. "To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów." Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Status dostępności:
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej