80294
Book
In basket
Małgorzata Bogunia-Borowska jest socjologiem, doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci–media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. Autorzy podejmują trud analizy współczesnych praktyk kulturowych dotyczących wzorów konsumpcji nowych mediów i reklamy. Wskazują na rolę mediów w procesie socjalizacji, opisują, choć nie zawsze bezpośrednio, sposoby infantylizacji dorosłych i adolescencji dzieci. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. "To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów." Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Availability:
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again